Mediacija v potrošniških in odškodninskih sporih

Mediacija je primerna metoda za sporazumno reševanje sporov tudi v primerih, ko pride do nesoglasja med potrošnikom oz. kupcem in trgovino oz. prodajalcem. Kljub temu, da večino  nesporazumov v tkih primerih tako ali drugače rešijo stranke same ali pa jih niti ne rešujejo, pride včasih do tega, da je ena ali obe strani zelo nezadovoljni s situacijo in to lahko negativno vpliva na možnosti nadaljnjega sodelovanja. S pomočjo mediacije se lahko take situacije skuša razrešiti v obojestransko zadovoljstvo.


Prav tako lahko do zapletov pride tudi v primerih ko nastane taka ali drugačna škoda na lastnini ali ko pride do poškodb in se udeleženci ne strinjajo glede odgovornosti ali višine odškodnine oz. drugih pomembnih vidikov situacije. Tudi v takih primerih je lahko mediacija zelo koristna in pripomore k rešitvi, ki je sprejemljiva za vse vpletene.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Obvladovanje težavnih strank, 23.11.2017 (8ur)

več ...

Obvladovanje jeze
26.1.2018 (8 ur)


več...
Obvladovanje stresa
6.12.2017 (8 ur)



več ...

Razvijanje konstruktivnih medosebnih odnosov,
22.11.2017

več ...


(c) 2011-2017 Zavod RAKMO - Center za mediacijo in obvladovanje konfliktov - Vse pravice pridržane
Produkcija 5ka