Mediacija v potrošniških in odškodninskih sporih

Mediacija je primerna metoda za sporazumno reševanje sporov tudi v primerih, ko pride do nesoglasja med potrošnikom oz. kupcem in trgovino oz. prodajalcem. Kljub temu, da večino  nesporazumov v tkih primerih tako ali drugače rešijo stranke same ali pa jih niti ne rešujejo, pride včasih do tega, da je ena ali obe strani zelo nezadovoljni s situacijo in to lahko negativno vpliva na možnosti nadaljnjega sodelovanja. S pomočjo mediacije se lahko take situacije skuša razrešiti v obojestransko zadovoljstvo.


Prav tako lahko do zapletov pride tudi v primerih ko nastane taka ali drugačna škoda na lastnini ali ko pride do poškodb in se udeleženci ne strinjajo glede odgovornosti ali višine odškodnine oz. drugih pomembnih vidikov situacije. Tudi v takih primerih je lahko mediacija zelo koristna in pripomore k rešitvi, ki je sprejemljiva za vse vpletene.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Obvladovanje jeze (8 ur) - sreda, 12.9.2018, 9.00-15.30, Ljubljana


več...

Asertivna komunikacija - kako se postaviti zase in vzpostaviti kontrolo nad svojim življenjem (8ur) - petek, 14.9.2018, 9.00-15:30, Ljubljana

 

več ...


Obvladovanje stresa (8 ur) - sreda, 19.9.2018, 9.00-15.00, Ljubljana

 

več ...

 


Obvladovanje težavnih strank (8 ur) - ponedeljek, 15.10.2018, 9.00-15.00, Ljubljana

 

več...





Zavod RAKMO je ustanovni član 
Zavod RAKMO je ustanovni član 
Zavod RAKMO je ustanovni član 
Zavod RAKMO je član 
European Mediation
Network Initiative

Združenja mediacijskih organizacij Slovenije - Medios
Evropskega združenja za transformativno mediacijo South Eastern
European Mediation Forum



(c) 2011-2018 Zavod RAKMO - Center za mediacijo in obvladovanje konfliktov - Vse pravice pridržane
Produkcija 5ka