Mediacija v potrošniških in odškodninskih sporih

Mediacija je primerna metoda za sporazumno reševanje sporov tudi v primerih, ko pride do nesoglasja med potrošnikom oz. kupcem in trgovino oz. prodajalcem. Kljub temu, da večino  nesporazumov v tkih primerih tako ali drugače rešijo stranke same ali pa jih niti ne rešujejo, pride včasih do tega, da je ena ali obe strani zelo nezadovoljni s situacijo in to lahko negativno vpliva na možnosti nadaljnjega sodelovanja. S pomočjo mediacije se lahko take situacije skuša razrešiti v obojestransko zadovoljstvo.


Prav tako lahko do zapletov pride tudi v primerih ko nastane taka ali drugačna škoda na lastnini ali ko pride do poškodb in se udeleženci ne strinjajo glede odgovornosti ali višine odškodnine oz. drugih pomembnih vidikov situacije. Tudi v takih primerih je lahko mediacija zelo koristna in pripomore k rešitvi, ki je sprejemljiva za vse vpletene.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Obvladovanje težavnih strank (8 ur) - ponedeljek, 21.1.2019, 9.00-15.00, Ljubljana

 

več...


Mediacija - posredovanje v sporih (16 ur) - petek, 25.1.2019, 15:00-20:00, in sobota, 26.1.2019, 9.00-18.30, Ljubljana

več...

Kakovostna komunikacija v medosebnih odnosih (8 ur) - sreda, 30.1.2019, 9.00-15.00, Ljubljana

 

več...


Asertivna komunikacija (8 ur) -četrtek, 31.1.2019, 9:00-15:00, ljubljana

 

več...






Zavod RAKMO je ustanovni član 
Zavod RAKMO je ustanovni član 
Zavod RAKMO je ustanovni član 
Zavod RAKMO je član 

European Mediation
Network Initiative

Združenja mediacijskih organizacij Slovenije - Medios
Evropskega združenja za transformativno mediacijo UIA - Word Forum of Mediation Centers



(c) 2011-2018 Zavod RAKMO - Center za mediacijo in obvladovanje konfliktov - Vse pravice pridržane
Produkcija 5ka