• Vrste strank
  • Težavne stranke
  • Osebne in medosebne spretnosti
  • Učinkovita  in kakovostna  komunikacija s strankami
  • Načini ustreznega komuniciranja z različnimi tipi strank
  • Obvladovanje konfliktnih situacij
  • Spreminjanje nasprotnika v sodelavca pri iskanju rešitve

Seminar poteka v obliki predavanj, delavnic, dela z vprašalniki, igre vlog in praktičnih vaj.

 

Kotizacija seminarja: 120,00 €
 
Seminar poteka v obliki predavanj, delavnic, dela z vprašalniki, igre vlog in praktičnih vaj.

 

PRIJAVA NA SEMINAR

 



Dodatne informacije in prijava:

Prijave sprejemamo do zapolnitve prostih mest. V primeru premajhnega števila prijav, si pridržujemo pravico, da seminar odpovemo oziroma prestavimo datum izvedbe. Prijave sprejemamo do zapolnitve prostih mest.V primeru premajhnega števila prijav, si pridržujemo pravico, da seminar odpovemo oziroma prestavimo datum izvedbe.

 

Vse seminarje je možno naročiti tudi za zaključene skupine!

 

AKTUALNO: 15% popust na kotizacijo za prijavo in plačilo 14 dni pred začetkom seminarja (kotizacije v primeru odjave ne vračamo, možna je zamenjava kandidata na seminarju)

  Kako vam lahko pomagamo?

 

Center za mediacijo in

obvladovanje konfliktov

 

Mediacija ali posredovanje v sporu je proces, ki ga usmerja mediator in v katerega se sprte strani ali strani, ki imata določeno sporno področje ali vprašanje, vključita prostovoljno z namenom iskanja rešitve, ki bi bila sprejemljiva za obe strani. Prednost mediacije je v učinkovitosti, nizkih stroških, visoki stopnji uspešnosti in obojestranski sprejemljivosti rešitve.

 

PREBERI VEČ

Obvladovanje konfliktov

 

Konflikti so povsod neizogibno prisotni. Od tega, kako se nanje odzivamo, je odvisno, kakšne bodo posledice. Neobvladani konflikti so lahko vir nasilja ter poslabšanja ali prekinitve odnosov.

PREBERIRE VEČ ...

Mediacija

 

Mediacija prispeva k izboljšanju odnosov in sodelovanja med sprtima stranema, zmanjšuje možnost zaostrovanja sporov v prihodnje in prispeva k razvijanju učinkovitih oblik preprečevanja in razreševanja težav in nesoglasij.

PREBERITE VEČ ...

Transformativna komunikacija

 

Transformativna komunikacija je način komunikacije pri katerem transformativni sogovornik uporablja transformativno metodo za pomoč posamezniku, paru ali skupini pri soočanju z in obravnavanju vsebine.

PREBERITE VEČ ...

  • Obvladovanje stresa

    25.11.2021, Četrtek, 15.00 - 21.00 (Opis)

    PRIJAVA

     
  • Tehnike pogajanj

    9.12.2021, Četrtek, 15.00 - 21.00 (Opis)

    PRIJAVA

     
  • Mediacija - posredovanje o sporih

    29. in 30.11.2021, Pon. in torek, 15.00 - 21.00 (Opis)

    PRIJAVA

     
  • Obvladovanje težavnih strank

    2.12.2021, Četrtek, 15.00 - 21.00 (Opis)

    PRIJAVA

     
  • Obvladovanje jeze

    8.12.2021, Sreda, 15.00 - 21.00 (Opis)

    PRIJAVA

     

Kaj menijo o nas drugi?

  • Nika Lah, diplomirana psihologinja (UNI)

    Moram priznat, da si nisem mislila, da bom od usposabljanj toliko odnesla, pa tudi da se bom tukaj tako dobro počutila.

    Preberite več ...  
  • Živa Krajnc, Svetovalna delavka, Slovenska Bistrica

    Seminar je zelo dober, pridobiš veliko praktičnega znanja. Vsak udeleženec je zelo aktiven, dogajanje je intenzivno. Znanje utrjuješ skozi igre vlog in tako pridobivaš praktične izkušnje.

     
  • Adam Gobec, paznik, Šentrupert

    Zelo pohvalno. Polno novosti in znanja glede razreševanja konfliktov.

     
  • Vrste strank
  • Težavne stranke
  • Osebne in medosebne spretnosti
  • Učinkovita  in kakovostna  komunikacija s strankami
  • Načini ustreznega komuniciranja z različnimi tipi strank
  • Obvladovanje konfliktnih situacij
  • Spreminjanje nasprotnika v sodelavca pri iskanju rešitve

Seminar poteka v obliki predavanj, delavnic, dela z vprašalniki, igre vlog in praktičnih vaj.

 

Kotizacija seminarja: 120,00 €
 
Seminar poteka v obliki predavanj, delavnic, dela z vprašalniki, igre vlog in praktičnih vaj.

 

PRIJAVA NA SEMINAR

 



Dodatne informacije in prijava:

Prijave sprejemamo do zapolnitve prostih mest. V primeru premajhnega števila prijav, si pridržujemo pravico, da seminar odpovemo oziroma prestavimo datum izvedbe. Prijave sprejemamo do zapolnitve prostih mest.V primeru premajhnega števila prijav, si pridržujemo pravico, da seminar odpovemo oziroma prestavimo datum izvedbe.

 

Vse seminarje je možno naročiti tudi za zaključene skupine!

 

AKTUALNO: 15% popust na kotizacijo za prijavo in plačilo 14 dni pred začetkom seminarja (kotizacije v primeru odjave ne vračamo, možna je zamenjava kandidata na seminarju)

 

Zavod RAKMO je ustanovni član:

European Mediation Network Initiative

 

Zavod RAKMO je ustanovni član:

Združenja mediacijskih organizacij Slovenije - Medios

 

Zavod RAKMO je ustanovni član:

Evropskega združenja za transformativno mediacijo

 

Zavod RAKMO je član:

UIA - Word Forum of Mediation Centers

PRIJAVITE SE NA E-NOVICE

Please let us know your name.

Please let us know your email address.

Invalid Input

Zavod RAKMO
Center za mediacijo in obvladovanje konfliktov

Parmova ulica 53,
1000 Ljubljana

DELOVNI ČAS

od 8. ure do 15. ure.
Vprašanja izven delavnika lahko pustite v odzivniku ali pošljete na info@rakmo.si.

KONTAKT

+386/1/436-41-17
+386/40/731-431
info@rakmo.si
© 2021 Zavod RAKMO - Center za mediacijo in obvladovanje konfliktov. Vse pravice pridržane. Agencija.5ka