AKTUALNI TERMIN: 2.12.2021, 15.00 - 21.00 
 
 
Vsi, ki delamo z ljudmi, s strankami, bodisi je to s kupci v trgovini ali z obiskovalci na okencih, po telefonu ali e-mailu, smo se že kdaj srečali s stranko, ki nam je povzročala preglavice. Kaj hitro se namreč zgodi, da se srečamo s posebej zahtevno stranko, ki ji ne znamo ustreči.
Ste kdaj želeli stranki resnično pomagati, pa ste imeli občutek, da vas ne razume? Včasih smo stranka tudi sami in nas v stisko spravlja prodajalec, ki ne sliši kaj v resnici potrebujemo.
 
Za uspešno delo s strankami je potrebna prava komunikacija, takšna, ki stranki da vedeti, da jo slišimo in razumemo, četudi ji morda ne moremo povsem ustreči. Na seminarju Obvladovanje težavnih strank boste izvedeli, kako uspešno komunicirati z različnimi tipi strank, predvsem s tistimi, ki nam predstavljajo nelagodje ali jih vidimo kot težavne, in kako ravnati v takšnih primerih. 
Spoznali boste, da se lahko vsako stranko spremeni v prijazno in sodelujočo ter se naučili komunikacijskih tehnik, kako to doseči. 
Za vse, ki si želite, da delo s strankami postane pozitivno, zabavno in uspešno.
 
Seminar je namenjen vsem, ki želite spoznati načine ustreznega komuniciranja z različnimi tipi strank, predvsem s težavnimi in želite izvedeti, kako težavno stranko spremeniti v dobro stranko.

 

Kotizacija seminarja (8 pedagoških ur): 120,00 €.
Nudimo 15% popust na kotizacijo za prijavo in plačilo 14 dni pred začetkom seminarja (kotizacije v primeru odjave ne vračamo, možna pa je zamenjava kandidata na seminarju).
 
Vsebina seminarja:
 
  • Kdo je težavna stranka?
  • Vrste težavnih strank
  • Kako delujejo naši običajni odzivi na težavne stranke
  • Načini ustreznega komuniciranja z različnimi tipi strank
  • Kako težavno stranko spremeniti v dobro stranko?
  • Vaje in igre vlog

 

Seminar poteka v obliki predavanj, dela z vprašalniki, igre vlog in praktičnih vaj. 

 

PRIJAVA NA SEMINAR

 


 

Seminar vodi: Marko Iršič, predavatelj, mediator in trener mediatorjev, ustanovitelj Zavod-a RAKMO.

 

Seminar poteka v obliki predavanj, delavnic, dela z vprašalniki, igre vlog in praktičnih vaj.

 

Dodatne informacije in prijave:

  • 01/436 41 17, 040/731 431
  • email: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
  • prek spletne prijavnice: SPLETNA PRIJAVNICA

Vse seminarje je možno naročiti tudi za zaključene skupine!

 

Prijave sprejemamo do zapolnitve prostih mest.

 

V primeru premajhnega števila prijav, si pridržujemo pravico, da seminar odpovemo oz. prestavimo datum izvedbe.

 

Veseli bomo, če boste o seminarju obvestili tudi svoje kolege oziroma kogarkoli, ki bi ga tovrstna tematika utegnila zanimati.

  Kako vam lahko pomagamo?

 

Center za mediacijo in

obvladovanje konfliktov

 

Mediacija ali posredovanje v sporu je proces, ki ga usmerja mediator in v katerega se sprte strani ali strani, ki imata določeno sporno področje ali vprašanje, vključita prostovoljno z namenom iskanja rešitve, ki bi bila sprejemljiva za obe strani. Prednost mediacije je v učinkovitosti, nizkih stroških, visoki stopnji uspešnosti in obojestranski sprejemljivosti rešitve.

 

PREBERI VEČ

Obvladovanje konfliktov

 

Konflikti so povsod neizogibno prisotni. Od tega, kako se nanje odzivamo, je odvisno, kakšne bodo posledice. Neobvladani konflikti so lahko vir nasilja ter poslabšanja ali prekinitve odnosov.

PREBERIRE VEČ ...

Mediacija

 

Mediacija prispeva k izboljšanju odnosov in sodelovanja med sprtima stranema, zmanjšuje možnost zaostrovanja sporov v prihodnje in prispeva k razvijanju učinkovitih oblik preprečevanja in razreševanja težav in nesoglasij.

PREBERITE VEČ ...

Transformativna komunikacija

 

Transformativna komunikacija je način komunikacije pri katerem transformativni sogovornik uporablja transformativno metodo za pomoč posamezniku, paru ali skupini pri soočanju z in obravnavanju vsebine.

PREBERITE VEČ ...

  • Tehnike pogajanj

    9.12.2021, Četrtek, 15.00 - 21.00 (Opis)

    PRIJAVA

     
  • Obvladovanje težavnih strank

    2.12.2021, Četrtek, 15.00 - 21.00 (Opis)

    PRIJAVA

     
  • Mediacija - posredovanje o sporih

    29. in 30.11.2021, Pon. in torek, 15.00 - 21.00 (Opis)

    PRIJAVA

     
  • Obvladovanje stresa

    25.11.2021, Četrtek, 15.00 - 21.00 (Opis)

    PRIJAVA

     
  • Obvladovanje jeze

    8.12.2021, Sreda, 15.00 - 21.00 (Opis)

    PRIJAVA

     

Kaj menijo o nas drugi?

  • Alenka Ajnik, premoženjsko svetovanje s.p., Velenje

    Za seminar sem se odločila predvsem zaradi razumevanja in boljše komunikacije z ljudmi s katerimi se družim vsak dan. Tudi v poslovnem svetu sem izkoristila metode komuniciranja in prav kmalu so se pokazali rezultati.

    Preberite več ...  
  • Anja Okorn, diplomirana psihologinja (UNI)

    S seminarjem sem zelo zadovoljna in ga toplo priporočam. Pridobljene veščine so zelo uporabne v vsakdanjem žilvljenju in pri delu z ljudmi. Seminar je izpolnil vsa moja pričakovanja.

     
  • Simon Borštnar, podjetnik

    S predavanjem sem zelo zadovoljen in sem zelo vesel za podano mnenje in znanje.

     
AKTUALNI TERMIN: 2.12.2021, 15.00 - 21.00 
 
 
Vsi, ki delamo z ljudmi, s strankami, bodisi je to s kupci v trgovini ali z obiskovalci na okencih, po telefonu ali e-mailu, smo se že kdaj srečali s stranko, ki nam je povzročala preglavice. Kaj hitro se namreč zgodi, da se srečamo s posebej zahtevno stranko, ki ji ne znamo ustreči.
Ste kdaj želeli stranki resnično pomagati, pa ste imeli občutek, da vas ne razume? Včasih smo stranka tudi sami in nas v stisko spravlja prodajalec, ki ne sliši kaj v resnici potrebujemo.
 
Za uspešno delo s strankami je potrebna prava komunikacija, takšna, ki stranki da vedeti, da jo slišimo in razumemo, četudi ji morda ne moremo povsem ustreči. Na seminarju Obvladovanje težavnih strank boste izvedeli, kako uspešno komunicirati z različnimi tipi strank, predvsem s tistimi, ki nam predstavljajo nelagodje ali jih vidimo kot težavne, in kako ravnati v takšnih primerih. 
Spoznali boste, da se lahko vsako stranko spremeni v prijazno in sodelujočo ter se naučili komunikacijskih tehnik, kako to doseči. 
Za vse, ki si želite, da delo s strankami postane pozitivno, zabavno in uspešno.
 
Seminar je namenjen vsem, ki želite spoznati načine ustreznega komuniciranja z različnimi tipi strank, predvsem s težavnimi in želite izvedeti, kako težavno stranko spremeniti v dobro stranko.

 

Kotizacija seminarja (8 pedagoških ur): 120,00 €.
Nudimo 15% popust na kotizacijo za prijavo in plačilo 14 dni pred začetkom seminarja (kotizacije v primeru odjave ne vračamo, možna pa je zamenjava kandidata na seminarju).
 
Vsebina seminarja:
 
  • Kdo je težavna stranka?
  • Vrste težavnih strank
  • Kako delujejo naši običajni odzivi na težavne stranke
  • Načini ustreznega komuniciranja z različnimi tipi strank
  • Kako težavno stranko spremeniti v dobro stranko?
  • Vaje in igre vlog

 

Seminar poteka v obliki predavanj, dela z vprašalniki, igre vlog in praktičnih vaj. 

 

PRIJAVA NA SEMINAR

 


 

Seminar vodi: Marko Iršič, predavatelj, mediator in trener mediatorjev, ustanovitelj Zavod-a RAKMO.

 

Seminar poteka v obliki predavanj, delavnic, dela z vprašalniki, igre vlog in praktičnih vaj.

 

Dodatne informacije in prijave:

  • 01/436 41 17, 040/731 431
  • email: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
  • prek spletne prijavnice: SPLETNA PRIJAVNICA

Vse seminarje je možno naročiti tudi za zaključene skupine!

 

Prijave sprejemamo do zapolnitve prostih mest.

 

V primeru premajhnega števila prijav, si pridržujemo pravico, da seminar odpovemo oz. prestavimo datum izvedbe.

 

Veseli bomo, če boste o seminarju obvestili tudi svoje kolege oziroma kogarkoli, ki bi ga tovrstna tematika utegnila zanimati.

 

Zavod RAKMO je ustanovni član:

European Mediation Network Initiative

 

Zavod RAKMO je ustanovni član:

Združenja mediacijskih organizacij Slovenije - Medios

 

Zavod RAKMO je ustanovni član:

Evropskega združenja za transformativno mediacijo

 

Zavod RAKMO je član:

UIA - Word Forum of Mediation Centers

PRIJAVITE SE NA E-NOVICE

Please let us know your name.

Please let us know your email address.

Invalid Input

Zavod RAKMO
Center za mediacijo in obvladovanje konfliktov

Parmova ulica 53,
1000 Ljubljana

DELOVNI ČAS

od 8. ure do 15. ure.
Vprašanja izven delavnika lahko pustite v odzivniku ali pošljete na info@rakmo.si.

KONTAKT

+386/1/436-41-17
+386/40/731-431
info@rakmo.si
© 2021 Zavod RAKMO - Center za mediacijo in obvladovanje konfliktov. Vse pravice pridržane. Agencija.5ka