NOVO!  Knjiga o komunikacijski blaginji, M. Iršič

Cena: 29,90 €

Leto izdaje: 2023, 150 strani, Mehka vezava

 

NAROČILNICA

 

 

Knjiga o Komunikacijski blaginji - 21 možnosti za izboljšanje kakovosti komunikacije v osebnem in poslovnem življenju

je edinstven priročnik o transformativnem pristopu v komunikaciji, ki razkriva 21 (in več!) načinov za izboljšanje komunikacijskih veščin, nadgradnjo sporazumevanja in graditev dobrih odnosov - vse, kar potrebujete, da dosežete komunikacijsko blaginjo, postanete še bolj učinkoviti in uspešni ter ustvarjate boljše medosebne odnose.

 

Komunikacijska blaginja je stanje v določenem odnosu ali skupini, ko je kakovost medosebne komunikacije večino časa na zelo visoki ravni. 

Knjiga je namenjena je vsem, ki cenijo kakovostno komunikacijo in si prizadevajo prispevati h kakovostnim odnosom, zlasti pa tistim, ki se včasih spopadajo s težavami in se sprašujejo, zakaj se kljub dobrim namenom stvari včasih ne izidejo najbolje.

Knjiga vam bo prinesla neprecenljiva spoznanja o komunikaciji in pomenu le-te pri oblikovanju in ohranjanju odnosov ter vam pomagala k doseganju bolj kakovostne komunikacije in odnosov, kakršnih si želite.

 

Vsebina:

  • Transformativni pogled na komunikacijo
  • Konstruktivna in destruktivna interakcija
  • Interakcija v stanju šibkosti in osredotočenosti nase
  • Obtoževanje drugih
  • Nezavedanje kakovosti komunikacije
  • Razsajanje, Umik in Vdaja v komunikaciji
  • Komunikacijska blaginja in komunikacijsko razvajanje
  • Komunikacijska blaginja v podjetju, družini, z zakoncem, v skupnosti, ...
  • Ocenjevanje kakovosti komunikacije
  • Medosebne komunikacijske spretnosti
  • Aktivno poslušanje
  • Komunikacijske tehnike - Zrcaljenje, Povzemanje, Preverjanje
  • Pregled naših manj uspešnih pogovorov
  • Intrapersonalne komunikacijske spretnosti
  • Zavedanje notranjega stanja moči
  • Distanciranje od izjave govornika
  • Ocenjevanje kakovosti interakcije
  • Zavestna odločitev o tem, kako ravnati
  • Ne poskušajte biti vljudni, temveč podprite transformacijo
  • Transformativna mediacija
  • Komunikacijska blaginja v družbi
  • Ali živimo v komunikacijskem srednjem veku?
  • Zakaj tako pomanjkljivo znanje o konfliktih in komunikaciji?
  • Zakaj kakovostna komunikacija ni nekaj samoumevnega?
  • Kaj lahko kot družba storimo za izboljšanje dobrega počutja pri komuniciranju?
  • Novi komunikacijski standardi

 

Predgovor k knjigi

 

Napisal Raymond Aaron, svetovno priznani poslovni svetovalec in coach ter New York Times Bestselling avtor


Kako zadovoljni ste z odnosi v svojem življenju?

Kako zadovoljni ste s kakovostjo komunikacije v teh odnosih?

Želite bolje razumeti dinamiko konfliktov in kakovostno komunikacijo ter se naučiti, kako destruktivno interakcijo spremeniti v konstruktivno?

Bi radi sebi in drugim pomagali pri kakovostni komunikaciji ter konflikte uporabljali kot vir izboljšav in rasti?

Če je tako, je ta knjiga za vas!

 

Ne glede na to, kdo ste in v kakšnem položaju ste, ne glede na vašo starost, kulturo, prepričanja ali veroizpoved, je ta knjiga polna spoznanj in vam bo pomagala bolje razumeti dinamiko in vzorce konfliktov ter vas opremila z veščinami, ki so potrebne, da destruktivno interakcijo spremenite v konstruktivno in še izboljšate že dobro komunikacijo.

Marko Iršič je na podlagi lastnih izkušenj in izkušenj, ki jih je pridobil v več kot 20 letih pomoči drugim pri konstruktivnem reševanju konfliktov, napisal Knjigo o komunikacijski blaginji, da boste lahko svoje težave spremenili v uspeh.


Marko je izkušen mediator, trener mediatorjev in avtor ter pionir na področju komunikacijske blaginje. Več sto ljudem je pomagal konstruktivno reševati konflikte in rešiti težave ter izboljšati kakovost komunikacije in odnosov. Ta knjiga bo tudi vam pomagala pri tem.

Preberite to neverjetno knjigo in se pripravite na velike spremembe v kakovosti komunikacije in odnosov v svojem življenju!

 

 

Mnenja o Komunikacijski blaginji


"Marko Iršič je napisal odlično in izjemno uporabno knjigo, ki ponuja izviren in pronicljiv pristop k reševanju konfliktov. Podobno kot v medicini nam premik od "modela bolezni" k "modelu dobrega počutja" omogoča, da smo veliko bolj preventivni, proskriptivni in učinkoviti - ne le pri reševanju ali odpravljanju konfliktov, temveč tudi pri njihovem preoblikovanju in preseganju. Blaginja nam daje pozitivno usmeritev v komunikacijo, ki ne čaka, da se pojavijo težave, ali normalizira "mikroagresije", ampak se osredotoča na izboljšanje spretnosti posameznikov, družin, delovnih mest, organizacij in družb. Knjiga je lahko in prijetno branje ter darilo iz prihodnosti. Toplo jo priporočam."

Kenneth Cloke, avtor knjig Mediating Dangerously in The Dance of Opposites.

 


Naša družba se sooča z novimi izzivi. Eden glavnih je premislek o naši komunikaciji, vključno z ločitvijo preventivne faze pred sporom od faze spora. Izboljšanje kakovosti komunikacije zahteva celosten pristop in praktična podporna orodja. Komunikacijska blaginja nas usposablja za soočanje s tem izzivom in je socialna inovacija z merljivim učinkom. To knjigo boste prebrali več kot enkrat!
Primož Šporar, 
predsednik Združenja mediacijskih organizacij Slovenije - MEDIOS

 

 

"Komunikacijska blaginja" odlično obravnava nove pristope k razumevanju, preučevanju, upravljanju in popravljanju produktivne in konstruktivne komunikacije.
Michelle Zaremba, direktorica Centra za mediacijo v Daytonu, 
sodelavka Inštituta za preučevanje transformacije konfliktov, avtorica knjige "The Wheels on Fire"

 

 

Marka Iršiča poznam že vrsto let, saj sodelujeva s Svetovnim forumom mediacijskih centrov. Že od vsega začetka se ukvarja z usposabljanjem, izvajanjem in širjenjem transformativne mediacije. Če se bo transformativna mediacija uveljavila na delovnem mestu, bo nešteto posameznikov spoznalo ta postopek in njegove prednosti, lahko pa bo tudi odlična odskočna deska za uporabo te pomembne tehnologije reševanja sporov na vseh področjih medčloveških odnosov.
Jeffry S. Abrams, mediator, arbiter, nekdanji predsednik Združenja odvetniških mediatorjev, član svetovalnega odbora Svetovnega foruma mediacijskih centrov UIA

 

 

Vsi se ukvarjajo s telesno blaginjo. Vedno več ljudi skrbi za duševno/duhovno blaginjo. Toda le redki si predstavljajo, da komunikacijska blaginja sploh lahko obstaja.
Knjiga Marka Iršiča sijajno dokazuje, da komunikacijska blaginja ni le zaželena ampak tudi mogoča. Še več, Marko Iršič dokazuje, da je to mogoče dokaj preprosto doseči v organizacijah in (zakaj pa ne) tudi v vaši družini.
Thierry Garby, 
mediator, ustanovitelj Svetovnega foruma mediacijskih centrov UIA, 
avtor knjige "Dogovorjeno! Pogajanja in mediacija v 21. stoletju"

 

 

Marko Iršič je ponovno združil svoje znanje in izkušnje ter napisal pregledno in berljivo knjigo o pomenu kakovosti interakcije, ki je za izkušnjo komunikacijske blaginje še pomembnejša od vsebine pogovora. Obvezno branje za vse, ki se želijo poučiti o tem, kako izboljšati kakovost interakcije v splošnih pogovorih, in/ali želijo spoznati veščine za konstruktivnejše reševanje konfliktov.
Čudovita knjiga visoke frekvence in zavedanja, ki je v našem času zelo potrebna.
Reny Tuinstra, mediator in trener,
 ustanoviteljica in lastnica podjetja Tuinstra Mediation

 


Do sporov prihaja tudi v profesionalnem športu. Ravno zato je izredno pomembno, da športniki svoje dileme ali dvome rešujejo čim prej in s kakovostno komunikacijo. Tako imajo najboljše možnosti za napredek in vrhunske rezultate. Komunikacijsko dobro počutje je pravi recept za dolgoročni uspeh na katerem koli področju.
Natalija Gros, nekdanja profesionalna športna plezalka, zmagovalka skupnega seštevka svetovnega pokala 2007 in evropska prvakinja 2008

 

 

Konflikti so del našega vsakdana. Sliši se absurdno, a konflikti so odlična priložnost za razvoj naših medsebojnih odnosov. V ta namen jih je treba odkriti in razrešiti v najzgodnejši fazi. Pri tem je lahko v veliko pomoč kakovostna komunikacija. Komunikacijska blaginjaje predlagan kot koristen pristop k razvoju možnosti za zgodnje reševanje situacij, ki lahko vodijo v konflikte.
Dr. Stanislav Lenart, docent na Univerzi v Ljubljani, nekdanji načelnik Združenja slovenskih katoliških skavtinj in skavtov

 

 

O konfliktih pogosto razmišljamo šele, ko postanejo negativni in uničujoči, vendar pa Komunikacijski wellness obravnava načine, kako o konfliktih razmišljati v vseh fazah, še preden se začnejo. Marko Iršič raziskuje inovativen pristop za vzpostavitev "komunikacijskega wellnessa", vključno s praktičnimi strategijami za proaktivno reševanje komunikacijskih izzivov.

Janet Mueller, mediatorka, trenerka mediacije, sodelavka Inštituta za preučevanje transformacije konfliktov

 

 

Zavod RAKMO je ustanovni član:

European Mediation Network Initiative

 

Zavod RAKMO je ustanovni član:

Združenja mediacijskih organizacij Slovenije - Medios

 

Zavod RAKMO je ustanovni član:

Evropskega združenja za transformativno mediacijo

 

Zavod RAKMO je član:

UIA - Word Forum of Mediation Centers

PRIJAVITE SE NA E-NOVICE

Please let us know your name.

Please let us know your email address.

Invalid Input

Zavod RAKMO
Center za mediacijo in obvladovanje konfliktov

Parmova ulica 53,
1000 Ljubljana

DELOVNI ČAS

od 8. ure do 15. ure.
Vprašanja izven delavnika lahko pustite v odzivniku ali pošljete na info@rakmo.si.

KONTAKT

+386/1/436-41-17
+386/40/731-431
info@rakmo.si
© 2024 Zavod RAKMO - Center za mediacijo in obvladovanje konfliktov. Vse pravice pridržane. Agencija.5ka