Splošno
Splošni pogoji poslovanja Zavoda Rakmo se nanašajo na vse dogodke in storitve Zavoda Rakmo (seminarji, usposabljanja, delavnice, konference, kongresi, mediacija, svetovanje, coaching, prodaja knjig). Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS, v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR).
Splošni pogoji obravnavajo delovanje in obiskovanje spletne strani Zavoda Rakmo (wwww.rakmo.si), urejajo postopek prijave in odjave na posamezen dogodek Zavoda Rakmo (seminar, usposabljanje ali drug dogodek), odgovornost Zavoda Rakmo za vsebine dogodkov, cene in plačila, naročila knjig, prijave na obvestila ter povpraševanja in naročila drugih storitev Zavoda Rakmo (seminarji za zaključene skupine, mediacija). Splošni pogoji urejajo tudi varovanje osebnih podatkov in izvedbo dogodkov Zavoda Rakmo.
Splošni pogoji veljajo in se uporabljajo za vse dogodke in udeležence / stranke enako, razen, če je v okviru prijave na posamezen dogodek določeno drugače s strani Zavoda Rakmo.
Splošni pogoji so sestavni del vsake prijavnice na vsak dogodek, ne glede na obliko prijave na dogodek (pisno, po e-mailu, preko spletne strani, po faksu ali na drug način, ki izkazuje osebo in dogodek, na katero se je ta oseba prijavila). Vsaka oseba, ki se prijavi na posamezen dogodek, v celoti, nepreklicno in brezpogojno sprejema te Splošne pogoje.
Splošni pogoji so v veljavni različici objavljeni na spletni strani Zavoda Rakmo in se lahko občasno spreminjajo. V času prijave na posamezen dogodek veljajo Splošni pogoji, ki so v tem času objavljeni na spletni strani Zavoda Rakmo.
Delovanje in obiskovanje spletne strani
Spletno stran je pripravil Zavod Rakmo, ki jo upravlja in vzdržuje. Z uporabo spletne strani Zavoda Rakmo, sprejema obiskovalec te splošne pogoje in potrjuje, da je z njimi seznanjen ter se z njimi strinja.
Pogoji prijave in odjave na dogodek
Prijava na dogodek se izvede z izpolnitvijo spletne prijavnice na spletni strani ali preko e-pošte Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.. V primeru prijave na dogodek preko telefona prijavitelju v roku 3 (treh) delovnih dni od prijave po telefonu posredujemo na elektronski naslov potrditev prijave in napotke za plačilo, na katere mora prijavitelj v roku 7 (sedem) delovnih dni odgovoriti s povratnim sporočilom (odgovori/reply), s katerim potrdi prejem sporočila in svojo prijavo ter potrdi, da je seznanjen in soglaša s temi pogoji poslovanja. V kolikor prijavitelj tega ne stori, si Zavod Rakmo pridržuje pravico, da prijave ne upošteva in nadalje ravna skladno s temi pogoji poslovanja.
Veljajo cene in ostali pogoji (npr. popusti) na dan prijave na dogodek. Račun stranki izdamo po izvedenem celotnem plačilu ali v primeru obročnega plačevanja po izvedenem plačilu 1. obroka. Račun stranka prejme na dogodku, ali po pošti na posredovani naslov. Po dogovoru je možno plačilo po predračunu ali plačilo po izvedbi dogodka. Plačilo kotizacije velja kot potrditev udeležbe na dogodku, ki prijavitelju zagotavlja mesto na dogodku, na katerega se je prijavil.
Pridržujemo si pravico, da izjemoma odstopimo od izvedbe dogodka v primerih, če je prijav na določen dogodek preveč ali premalo, če ugotovimo povečano plačilno tveganje naročnika, v primeru drugih nepredvidenih okoliščin (npr. bolezen predavatelja) ali zaradi višje sile. V vseh takih in podobnih primerih vas bomo o morebitnem odstopu od izvedbe dogodka z naše strani obvestili v roku najmanj treh (3) delovnih dni pred predvidenim datumom izvedbe, po e-pošti oz. po telefonu razen v primeru nepredvidenih dogodkov ali višje sile.
Spletna prijava na dogodek
Na dogodek se lahko prijavite preko spletne prijavnice na spletni strani Zavoda Rakmo. S klikom na gumb “Pošlji ” izvedete in potrdite prijavo na dogodek ali pa potrdite naročilo knjig. Potrjena prijava ali naročilnica velja kot pogodba (pogodba sklenjena na daljavo). V roku treh (3) delovnih dni od potrditve svoje prijave/naročila boste na navedeni e-poštni naslov prejeli potrditev vaše prijave in napotke za plačilo.
S potrditvijo prijave/naročila potrjujete, da ste seznanjeni in se strinjate s tukaj navedenimi splošnimi pogoji poslovanja. V primeru vprašanj ali zahteve po pomoči se lahko vedno obrnete na e-mail Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. ali na 01/436 41 17 ali 040/731 431.
Odpoved prijave
Prijavitelj ima pravico odpovedati udeležbo na dogodku na katerega se je prijavil. Odpoved prijave je možna v pisni obliki po elektronski pošti na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.. V kolikor se odjava sporoči po telefonu, prijavitelju v roku 3 (treh) delovnih dni od sporočene odjave posredujemo na elektronski naslov napotke za potrditev odjave od dogodka, na katere mora prijavitelj v roku 3 (treh) delovnih dni odgovoriti s povratnim sporočilom (odgovori/reply), s katerim potrdi odjavo od dogodka ter potrdi, da je seznanjen in soglaša s pogoji odjave od dogodka. V kolikor prijavitelj tega ne stori, si Zavod Rakmo pridržuje pravico, da odjave ne upošteva in nadalje ravna skladno s temi pogoji poslovanja.
Za seminarje odjave sprejemamo najkasneje do 3 (tri) dni pred seminarjem. Če se odjavite kasneje ali se seminarja ne udeležite brez odjave, zaračunamo celotno kotizacijo. V primeru koriščenja popustov, kotizacije v primeru odjave ne vračamo, možna je le zamenjava kandidata na seminarju.
Za usposabljanja odjave sprejemamo do 21 dni pred prvim delom usposabljanja. Če se odjavite kasneje, vam zaračunamo administrativne stroške v višini 75,00 €. Če se odjavite kasneje kot 7 dni pred prvim delom ali če se usposabljanja ne udeležite brez odjave, vam zaračunamo administrativne stroške v višini 150,00 €. V primeru koriščenja popustov, kotizacije v primeru odjave ne vračamo, možna je le zamenjava kandidata na usposabljanju.
V kolikor od usposabljanja odstopite tekom izobraževanja, kotizacije ne vračamo oz. ste dolžni poravnati celotno kupnino.
Za ostale dogodke veljajo pogoji odjave navedeni ob prijavi na posamezen dogodek.
S prijavo na posamezni dogodek, prijavitelj potrjuje, da je seznanjen in soglaša s pogoji poslovanja in varovanja osebnih podatkov Zavoda Rakmo.
Naročila knjig
Reklamacije
Prijava na e-obvestila / e-novice
Več o prijavi na obvestila in varstvu osebnih podatkov si preberite v Obvestilu o zasebnosti.
Spori in pristojno sodišče
Pohvale in pritožbe uporabnikov
Pravila in pogoji sodelovanja v Facebook nagradni igri
S temi splošnimi pogoji so urejena pravila sodelovanja ter izvedba nagradnih iger na Facebook strani, ki jih organiziraZavod Rakmo,Parmova 53, 1000 ljubljana (v nadaljevanju: organizator).
2. Namen nagradne igre
Namen nagradne igre je promocija organizatorja in Facebook strani organizatorja.
3. Pogoji sodelovanja v nagradni igri
Sodelujoči s sodelovanjem v nagradni igri sprejema pravila in se strinja z objavo imena in priimka na Facebook strani Zavod Rakmo ter se zavezuje, da bo ob pozivu organizatorja posredoval podatke, potrebne za prevzem nagrade.
Mlajši od 18. let morajo pridobiti dovoljenje staršev za sodelovanje v nagradni igri.
4. Razglasitev nagrajenca in prevzem nagrade
Nagrajenec bo po končanem žrebanju objavljen na Facebook strani Zavoda Rakmo.
Rezultati žrebanja so dokončni in pritožba nanje ni mogoča.
Nagrada bo nagrajencu poslana po e-pošti ali po običajni pošti na stroške organizatorja.
5. Odgovornost
Organizator ne prevzema nikakršne odgovornosti za:
- (ne)delovanje spletnega mesta in družabne spletne mreže Facebook,
- vse ostale aktivnosti na spletni mreži Facebook
- kakršne koli posledice, ki bi jih sodelujoči utrpel zaradi sodelovanja v nagradni igri ali nagradnem žrebanju
- nedostavljene pošiljke z nagradami
- kakršne koli posledice ob koriščenju nagrad
6. Varovanje osebnih podatkov
Sodelujoči v nagradni igri organizatorju dovoljuje, da uporabi njegove osebne podatke za namene izvedbe nagradne igre . Posredovani podatki bodo uporabljeni izključno za potrebe pošiljanja ali dogovora o prevzemu nagrade.
7. Ostale določbe
Organizator nagradne igre si pridržuje pravico sprememb teh pravil, če to zahtevajo pravni, tehnični ali komercialni razlogi. O vseh morebitnih spremembah teh pravil bo udeležence obvestil z objavo na spletni strani Zavoda Rakmo, kjer so navedena pravila nagradne igre.
Nagradna igra ni organizirana s strani družbe Facebook, slednja pa ne odgovarja za nobene zahtevke iz naslova te nagradne igre. Facebook ne sponzorira in ne upravlja nagradne igre ter je tudi ni posebej odobril in z njo ni povezan. Morebitne informacije, ki jih sodelujoči posredujejo zaradi sodelovanja v nagradni igri, se posredujejo organizatorju oz. organizatorju in ne družbi Facebook.
Ta pravila začnejo veljati z dnem sprejetja, 1.9.2018.