Vsi, ki delamo z ljudmi - s strankami, bodisi kot prodajalci, svetovalci, učitelji, zdravniki, ... z obiskovalci na okencih, po telefonu ali e-mailu, smo se že kdaj srečali s stranko, ki nam je povzročala preglavice. Kaj hitro se namreč zgodi, da se srečamo s stranko, ki ji ne znamo, ne moremo ali celo ne smemo ustreči in zato en drugega vidimo kot težavnega. To nas spravlja v nelagodje, slabo voljo ali celo jezo in naše delo nam lahko postane v breme, namesto, da bi nas veselilo in izpolnjevalo.
 
Vendar, ali veste, da lahko s pravo komunikacijo prav vsaki stranki postrežemo z občutkom razumljenosti in ji damo zadovoljstvo, kar je ključno za dober posel, a še pomembneje - za naše zadovoljstvo ob delu. Za uspešno delo s strankami je potrebna komunikacija, ki stranki da vedeti, da jo slišimo in razumemo, četudi ji morda ne moremo povsem ustreči. S pravo komunikacijo lahko namreč še tako zahtevno stranko spremenimo v sodelujočo in prijazno, in delo s strankami je tako lahko pozitivno, uspešno in zadovoljujoče.
 
Na seminarju Obvladovanje težavnih strank boste izvedeli, kako uspešno komunicirati z različnimi tipi strank, predvsem s tistimi, ki nam predstavljajo nelagodje ali jih vidimo kot težavne, in kako ravnati v takšnih primerih. 
 
Seminar je namenjen vsem, ki delate z ljudmi, posebej pa ga priporočamo trgovcem, prodajnikom, vodjem različnih skupin, učiteljem, vzgojiteljem, pa tudi staršem, saj načini, ki jih bomo spoznali delujejo prav na vseh omenjenih skupinah.
 
Vsebina seminarja:
 
- Kdo je naša težavna stranka in zakaj?
- Vrste težavnih strank - opredelitev različnih tipov strank.
- Neusklajena komunikacija - opredelitev in posledice.
- Kako delujejo naši običajni odzivi na težavne stranke in zakaj so ti pogosto napačni in situacijo poslabšajo?
- Kako ohraniti notranji mir in stabilnost pri delu z zahtevnimi ali nesramnimi strankami?
- Načini ustreznega komuniciranja z različnimi tipi strank - aktivno poslušanje, pozitivno odzivanje, zrcaljenje, preokviranje...
- Uporaba transformativne komunikacija za uspešno delo s strankami.
- Sprejemanje povratnih informacij.
- Odzivanje na negativne kritike, na nemogoča pričakovanja, zahteve ali celo poniževanja in nesramnost strank?
- Kako težavno stranko spremeniti v dobro in sodelujočo stranko.
- Vaje in igre vlog
 
Kotizacija seminarja (8 pedagoških ur): 120,00 €.
Nudimo 15% popust na kotizacijo za prijavo in plačilo 14 dni pred začetkom seminarja (kotizacije v primeru odjave ne vračamo, možna pa je zamenjava kandidata na seminarju).
  

Seminar poteka v obliki predavanj, dela z vprašalniki, igre vlog in praktičnih vaj. 

 

PRIJAVA NA SEMINAR

 


 

Seminar vodi: Marko Iršič, predavatelj, mediator in trener mediatorjev, ustanovitelj Zavod-a RAKMO.

 

 

Dodatne informacije in prijave:

  • 01/436 41 17, 040/731 431
  • email: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
  • prek spletne prijavnice: SPLETNA PRIJAVNICA

Vse seminarje je možno naročiti tudi za zaključene skupine!

 

Prijave sprejemamo do zapolnitve prostih mest.

 

V primeru premajhnega števila prijav, si pridržujemo pravico, da seminar odpovemo oz. prestavimo datum izvedbe.

 

Veseli bomo, če boste o seminarju obvestili tudi svoje kolege oziroma kogarkoli, ki bi ga tovrstna tematika utegnila zanimati.

 

Zavod RAKMO je ustanovni član:

European Mediation Network Initiative

 

Zavod RAKMO je ustanovni član:

Združenja mediacijskih organizacij Slovenije - Medios

 

Zavod RAKMO je ustanovni član:

Evropskega združenja za transformativno mediacijo

 

Zavod RAKMO je član:

UIA - Word Forum of Mediation Centers

PRIJAVITE SE NA E-NOVICE

Please let us know your name.

Please let us know your email address.

Invalid Input

Zavod RAKMO
Center za mediacijo in obvladovanje konfliktov

Parmova ulica 53,
1000 Ljubljana

DELOVNI ČAS

od 8. ure do 15. ure.
Vprašanja izven delavnika lahko pustite v odzivniku ali pošljete na info@rakmo.si.

KONTAKT

+386/1/436-41-17
+386/40/731-431
info@rakmo.si
© 2024 Zavod RAKMO - Center za mediacijo in obvladovanje konfliktov. Vse pravice pridržane. Agencija.5ka